Aquest divendres 7 de juliol, segueix l’acte de graduació CITM en streaming!

Aquest divendres 7 de juliol se celebra la festa de graduació de l’alumnat CITM que finalitza els estudis aquest curs acadèmic 2022-2023. Els nostres estudiants comencen una nova etapa i volem celebrar-ho en companyia de familiars, amics i comunitat CITM. L’acte serà a les 17.30 h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Barcelona). Tot i que està reservat presencialment per a estudiants i familiars, qualsevol persona interessada també podrà seguir-ho en directe per streaming.

L’acte de graduació d’enguany estarà apadrinat per Geni de Vilar, directora de l’àrea d’Actius Digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Tot seguit, les diferents intervencions d’alumnes ens convidaran a compartir experiències del seu pas pel Centre.

Apunteu-vos per aconseguir l’enllaç de YouTube per seguir l’acte en directe!

Després de l’acte, on es repartirà un diploma commemoratiu, els assistents podran gaudir d’un pica-pica al jardí de l’edifici. Esperem que sigui la celebració especial que l’ocasió mereix i gaudim, amb aire festiu, de la nova etapa que comença el nostre alumnat.

Vols recordar com va ser la gran festa de graduació de l’any passat? Aquí pots veure el vídeo-resum!