Nou Creative CITM sobre animació en cinema i videojocs

Tornen els Creative CITM amb la conferència: “Animation for Feature Films and Videogames”, a càrrec de Lluís Danti, 3D Animator. Ens acostarà a la feina d’un animador professional, en diferents tipologies de projectes i clients, i compartirà alguns consells professionals per als futurs animadors. El Creative CITM tindrà lloc el proper dimecres 15 de novembre, a les 18h, a la Sala d’Actes del Vèrtex – Campus Nord UPC (Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona).

LluisDantiEl ponent, Lluís Danti, després de cursar el Grau en Multimèdia al CITM i el màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador a la Universitat de les Illes Balears, va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats. Després d’aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com a animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema, entre els quals es troben els títols: Spiderman Shattered Dimensions, Transformers, Final Fantasy XV o Power Rangers, entre d’altres.

La conferència es realitzarà en anglès.

Inscripcions a Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”