Nou Creative CITM sobre animació en cinema i videojocs

Tornen els Creative CITM amb la conferència: “Animation for Feature Films and Videogames”, a càrrec de Lluís Danti, 3D Animator. Ens acostarà a la feina d’un animador professional, en diferents tipologies de projectes i clients, i compartirà alguns consells professionals per als futurs animadors. El Creative CITM tindrà lloc el proper dimecres 15 de novembre, a les 18h, a la Sala d’Actes del Vèrtex – Campus Nord UPC (Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona).

LluisDantiEl ponent, Lluís Danti, després de cursar el Grau en Multimèdia al CITM i el màster en Imatges de Síntesi i Animació per Ordinador a la Universitat de les Illes Balears, va començar a treballar com a animador de personatges en programes de televisió nacionals de dibuixos animats. Després d’aquesta etapa, ha recorregut el món treballant com a animador en alguns dels millors videojocs i estudis de cinema, entre els quals es troben els títols: Spiderman Shattered Dimensions, Transformers, Final Fantasy XV o Power Rangers, entre d’altres.

La conferència es realitzarà en anglès.

Inscripcions a Creative CITM: “Animation for Feature Films and Videogames”

Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn12Share on Facebook0
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb