Núria Lamonja, estudiant del CITM, seleccionada per a la campanya visual de La Marató de TV3

Núria Lamonja, alumna del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, que es realitza íntegrament en anglès a Barcelona, ha estat seleccionada per formar part dels Zips de la Marató de TV3.

NuriaLamonjaEs tracta d’un projecte conjunt de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i del Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya, que té com a objectiu impulsar, entre estudiants d’FP i graus relacionats amb la imatge i el so, la producció de continguts audiovisuals sobre la malaltia a la qual estigui dedicada La Marató.

En concret, la Núria Lamonja va presentar una petita peça audiovisual amb el nom ‘Què pots fer per evitar el càncer?’ en la qual fa palesos els perills que comporta l’hàbit de fumar, en contraposició a la inversió en salut que fan aquells que trien una vida sana. La tècnica del stop motion contribueix a que el missatge arribi amb un to desenfadat i divertit, però alhora molt pedagògic.

Zips de la Marató de TV3: ‘Què Pots Fer per Evitar el Càncer?’