Una carrera de motos en realitat virtual, la proposta del CITM per al Saló de l’Ensenyament

Les activitats del CITM tornaran a ser les protagonistes de l’Aula de Tecnologies Multimèdia del Saló de l’Ensenyament d’aquest any, la fira més important d’orientació formativa a Catalunya, que es realitzarà entre els dies 20 i 24 de març de 2019.

UPCVirtualRidersDesprés de l’èxit de l’any passat amb el videojoc de realitat virtual Aliens Attack, l’activitat estrella d’aquest any serà UPC Virtual Riders. Amb dos simuladors reals de motos i les ulleres de realitat virtual et transportaràs a un circuit amb pistes de neó futuristes. En aquesta frenètica carrera de motos entre dos jugadors hauràs de mostrar les teves habilitats i equilibri al conduir per convertir-te en el guanyador.

Aquest és un joc realitzat per Marc Ripoll, professor del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM/UPC, amb la col·laboració dels exalumnes i alumnes Carlos Randino, Daniel Olondriz i Claudio Crener. També hi han participat els membres de l’estudi The Game Forger Estefanía Pérez, Alejandro Orpi, Litos López, Daniel Cortijos i Núria López.

A més a més, disposarem d’una Zona de Videojocs amb una Màquina Arcade, un espai per gaudir i jugar amb els jocs creats per alumnes del CITM.

SaloInformatiuTotes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de grau oficial del centre:  Grau en Disseny, Animació i Art Digital; Grau en Multimèdia o Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, tant en la seva modalitat en català, castellà i anglès a Terrassa, com la modalitat 100% en anglès a Barcelona, podran rebre informació personalitzada a l’espai annex a l’àrea de dinamització.