Alumnes del CITM participen en un llibre de TV3

“Noves mirades. Una proposta de col·laboració entre televisió i fotografia a Catalunya” és el títol del llibre que ha publicat TV3 amb les millors fotografies dels estudiants que van presentar les seves obres durant l’any passat.

El procés de col·laboració es va iniciar amb l’emissió dels treballs fotogràfics en la programació cultural de Canal 33, concretament en les emissions digitals. En el seu moment, Televisió de Catalunya va assumir el compromís d’editar un llibre que recollís una mostra de les obres seleccionades.

Els estudiants Miquel Bigas, David Cabrera, Eduard Sanchís i Gerard Toledano van ser els escollits entre els participants del CITM, i ara poden veure publicada una mostra de les seves fotografies.

Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Facebook0

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb