Viu la realitat virtual al Saló de l’Ensenyament 2017

El CITM tornarà a ser el protagonista de les activitats d’animació, videojocs i multimèdia més divertides del Saló de l’Ensenyament 2017, la fira més important d’orientació formativa a Catalunya, que es realitzarà la propera semana, del 22 al 26 de març. L’activitat estrella d’aquest any serà Danger Room, un videojoc creat amb la tecnologia de realitat virtual HTC VIVE. Danger Romm és un joc de competició entre dos jugadors en què hauràs d’obtenir boles de coneixement mentre esquives obstacles que et dificultaran el teu objectiu. És un joc de realitat virtual frenètic i divertit, una autèntica carrera competitiva contrarrellotge en què descobriràs la màgia de la realitat virtual!

Coneix en què consistirà l’activitat Danger Room de la mà del seu creador, Marc Ripoll, professor del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM/UPC.

MarcRipoll

Tallers sobre animació, multimèdia i videojocs amb l’equip docent del CITM

Durant els dies del Saló de l’Ensenyament 2017, també hi ha programats diferents tallers a l’Aula de Tecnologies Multimèdia. Apropa’t i comparteix experiències amb l’equip de professors del CITM.

Aquest és el programa de tallers:

• Crea el teu propi escenari de videojocs – Marc Ripoll.

Dimecres 22 (de 11:30h a 13:30h) i Dijous 23 (de 16:30h a 18:30h)

• Introducció a la programació de videojocs – Ricard Pillosu

Dimecres 22 (de 16:30h a 18:30h) i Dissabte 25 (de 16:30h a 18:30h)

• Motion graphics 3D – Joan Guasch

Dijous 23 (de 11:30h a 13:30h)

• Modelat de personatges – Pablo Belmonte

Divendres 24 (de 16:30h a 18:30h) i Dissabte 25 (de 11:30h a 13:30h)

zona_activitats

Coneix els videojocs creats per alumnes de la UPC

També es podrà conèixer de primera mà tres videojocs creats per alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC.

Aquests seran els jocs presents a l’estand del CITM:

agathaknifeAgatha Knife. Una aventura gràfica narrativa ple d’humor irreverent en la qual descobriràs la història d’Agatha, una nena de set anys amb insomni crònic que estima els animals i la carn per igual. Agatha Knife és el segon títol de l’estudi independent Mango Protocol, fundat per l’artista Mariona Valls, el dissenyador Jordi Garcia i el programador Javier Gálvez, ex-alumne del Màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC. La primera aventura de Mango Protocol, MechaNika, va aconseguir el premi Three Headed Monkey Award a Millor Videojoc Mòbil en 2015.

BornElementsBorn from Elements. Joc de rol per torns, al més pur estil dels antics Final Fantasy, amb estètica anime i gràfics cel-shading. El joc va ser creat pels ex-alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School Francisco Bosch, Daniel Huarte, Ignacio Rivero, David Ruiz i Caterina Sumalla.

BettyBetty the Bee. Joc creat pels ex-alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School Roger Pararols, Fernando Serra, Aitor Mauleon, Eduard Martínez i Fernando Herrero. Betty the Bee es va emportar el premi UPC durant la primera edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards.

Totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de grau oficial del centre: el nou Grau en Disseny, Animació i Art Digital, Grau en Multimèdia i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, podran rebre informació personalitzada a l’espai annex a les activitats de l’àrea de dinamització.