Acte de Graduació del CITM 2019

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va organitzar el passat 12 de desembre una festa de retrobada amb graduats, familiars i professors del CITM amb motiu de l’acte de graduació d’aquest any. Un dia per compartir, tots plegats, la il·lusió per la nova etapa professional que inicien els graduats i graduades del CITM.

ActeGraduacio19L’acte va estar presidit per David Sánchez, director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, Santiago Silvestre, vicerector d’Avaluació i Qualitat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i per Josep Forn Cadafalch, regidor d’Economia Social i Innovació, Universitat, Turisme i Projectes Audiovisuals de l’Ajuntament de Terrassa.

En la primera part de l’acte, el protagonisme va ser per a l’experiència del graduat en Multimèdia Roger Riera Rojas, que actualment és gerent de projectes digitals a Puig. En la seva intervenció, va explicar el seu recorregut professional i quin és el seu dia a dia en aquesta companyia referent en el sector de les fragàncies.

ActeGraduatsEl segon bloc de l’acte es va centrar en la presentació dels Treballs Finals de Grau (TFG) del curs 2018-2019, en format flash forward. Helena Córdoba, Carles Folch,  Andreu Pellisa, Sara García, Marc Latorre i Sergi Viladesau van ser els estudiants que van presentar els seus projectes.

Tot seguit, es va realitzar el lliurament de diplomes.

En acabar l’acte, tots els graduats es van fer una foto conjunta i es va donar pas a un pica-pica per a tots els assistents.

Si vols veure totes les fotos de l’acte, consulta la nostra galeria de Flickr ‘Acte de Graduació CITM 2019’.

I no et perdis el vídeo resum de l’acte!

Video_ActeGraduacio19