El CITM posa en marxa la 1a edició de les beques CITMTech

Les noves professions entorn a les tecnologies multimèdia i la comunicació audiovisual ofereixen un ampli ventall de possibilitats professionals. Precisament, i gràcies a aquest programa de beques, el CITM vol premiar els joves que demostrin, ja des de l’educació secundària, talent i interés en l’àmbit multimèdia i de la imatge, ajudant-los a fer front als reptes del seu futur amb una formació excel·lent.

Per participar en el programa de beques CITMTech, els alumnes de 2n de batxillerat han de presentar els seus projectes de recerca individual realitzats durant el seu curs abans del 31 de març. S’elegiran 10 finalistes que hauran de defensar els seus projectes davant del jurat que seleccionarà els tres guanyadors. A més de la beca, els tres guanyadors rebran una obsequi d’última tecnología i una menció especial per al tutor del projecte i per la seva escola.

Més informació i sol·licituds:

www.citm.upc.edu/citmtech