ANIMA’T, el primer concurs d’animació del CITM

ANIMA’T és un nou concurs que neix de l’estudiantat CITM i busca donar visibilitat als projectes d’animació del nostre alumnat. Les participacions estan obertes fins al 14 de maig.

La idea d’ANIMA’T planteja fer una animació que d’entre 5 i 15 segons que contingui un mateix frame inicial i final. D’aquesta manera, totes les entregues es connecten entre si i els participants comparteixen un element a partir del qual fer la seva creació. El concurs s’inspira en els concursos 3D que ha anat creant Clinton Jones en els darrers anys.

L’equip organitzatiu està format per: Ainhoa Pardo, Joan Casas, Ferran Galocha i Àlex Marín, estudiants de 2n curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital; i per Carlos González, estudiant de 1r curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Per promocionar el concurs, s’ha creat una reel que s’ha estat projectant a la pantalla Àgora del CITM.  Aquesta peça té exemples creats pels membres organitzadors del concurs i les normes a seguir per participar-hi. També s’ha programat una masterclass en animació dirigida per Eduard Sunyol, alumni del CITM, on mostrarà els passos per crear una animació i com presentar-la correctament a un client.

El concurs, patrocinat per iCreatia, té els següents premis:

• 1r premi: Wacom Intuos Pro
  • 2n Premi: Wacom Manga
  • 3r Premi: Guant Smudgeguard
  • Guanyador del premi popular: 3dConnexion CadMouse

El jurat, format per Elisabet Fonts, Carolina López, Maria Pagès, Eduard Sunyol i Alba Màdico d’iCreatia, decidirà el 16 de maig els 3 primers premis. Els vots del públic es faran de forma anònima i seran anunciats després del tancament del concurs.

L’entrega de premis està prevista per al 26 de maig al Plató del Centre, juntament amb l’entrega de premis de GRAFFIO i combinada amb una xerrada. ANIMA’T és una gran oportunitat per als estudiants de demostrar les seves habilitats en animació i també de crear comunitat al Centre, donant més visibilitat a noves activitats i projectes impulsades pel mateix estudiantat.

PARTICIPA EN EL CONCURS ANIMA’T!