Com puc participar en les activitats de cooperació de la UPC?

El Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) impulsa la participació activa de la UPC en cooperació al desenvolupament i donar suport a la realització d’iniciatives en aquest àmbit per part de tots els membres de la UPC. A més a més desenvolupa una tasca de formació i sensibilització sobre aquesta problemàtica. A la UPC s’hi poden desenvolupar diverses activitats de voluntariat, sense necessitat de desplaçar-se a països del sud. Pots participar en algun dels grups de cooperació de la UPC, o en programes específics com el Programa Reutilitza o el Projecte Rossinyol.

Projecte CooperacióMoltes de les activitats de cooperació al desenvolupament que es duen a terme a la UPC són protagonitzades i conduïdes per grups de professorat, estudiants i PAS. El CCD hi dóna suport en diversos aspectes, ho fa a nivell econòmic a través d’una convocatòria anual d’ajuts però també facilita la posada en marxa, el desenvolupament i la coordinació d’iniciatives, la connexió amb altres agents socials i la difusió de les activitats entre la comunitat universitària

El suport que es dóna a través de la convocatòria d’ajuts és possible, en bona mesura, gràcies a les aportacions voluntàries dels membres de la comunitat universitària a través de la Campanya del 0’7% a la UPC, a la qual es poden adherir els estudiants a través de la matrícula, i el conjunt del personal a partir de les seves nòmines. Per tant una manera fàcil i immediata de participar en aquest programa de cooperació és adherir-te a la Campanya 0’7%, com també ajudar-nos a difondre-la entre el teu entorn.

Més informació: Centre de Cooperació al Desenvolupament de la UPC

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb