Conrad Roset, director creatiu del premiat videojoc GRIS, impartirà la lliçó inaugural del curs 2021-2022

El dimecres 27 d’octubre, a les 17:30 h, tindrà lloc a l’Auditori Municipal de Terrassa l’acte d’inauguració oficial del curs 2021-2022 del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM). L’il·lustrador terrassenc Conrad Roset, director creatiu del premiat videojoc GRIS, ens oferirà la lliçó inaugural d’aquest any. Us hi esperem!

Roset ens parlarà de la seva trajectòria professional com a il·lustrador centrant-se en l’art de GRIS, un videojoc indie de plataformes i puzles que destaca sobretot per la seva proposta gràfica, de gran bellesa visual. GRIS és 1a creació de Nomada Studio, i ha suposat un rotund èxit internacional amb més d’un milió de còpies i nombrosos reconeixements, entre els quals destaquen els 7 premis Gamelab, un Annie Award, un Game Award i tres nominacions per als Bafta.

El ponent

Conrad Roset (Terrassa 1984). Apassionat del dibuix des de ben petit. Després de formar-se a l’Escola Joso, va estudiar a la Facultat de Belles Arts de Barcelona. Gràcies a la difusió de les seves il·lustracions per internet va començar a treballar per a la firma de moda Zara. Un any més tard, va donar els seus primers passos com a il·lustrador freelance i des de llavors col·labora amb diverses marques internacionals, agències de publicitat i editorials. Sempre ha combinat el seu treball d’il·lustrador amb el desenvolupament de diversos projectes artístics i personals. En els últims anys, la seva obra s’ha exposat en diversos museus i galeries nacionals i internacionals.

L’any 2017 Roset va fer un gir a la seva carrera i va crear, juntament amb els seus socis Roger Mendoza i Adrián Cuevas, Nomada Studio, que a finals de 2018 va llançar la seva primera i exitosa producció: GRIS.

INSCRIPCIONS A LA LLIÇÓ INAUGURAL 2021-2022