Corbs, un projecte d’alumnes CITM, guanya el premi al Millor Videojoc Mobile dels 3HMA 2018

Alexis Cosano, Ausiàs Dalmau, Eric Sastre, Martí Pinós i Sergi Pérez, alumnes del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM, són els autors de Corbs, el videojoc premiat en la darrera edició del concurs Three Headed Monkey Awards (3HMA), en la categoria Millor Videojoc Mobile. Corbs és el segon títol creat per Nyacu Games, l’estudi de videojocs d’aquest grup d’alumnes del CITM. Nec va ser el primer joc, també finalista als 3HMA 2016 i guanyador del Independev Game Festival 2016.

Corbs_FotoGrupCorbs és un joc de puzzles per a plataformes mòbil amb una estètica retro-pixel art. En cada nivell, el jugador haurà de fer moure una calavera per unir-se amb uns “blocs de dades” que es troben repartits per l’escenari. En unir-se, la calavera i els blocs crearan una figura que haurà de coincidir amb una forma que hi haurà marcada al terra. El joc conté 6 mons, cadascun amb una mecànica única i un boss final que fa referència a un joc clàssic, com pot ser Pac-Man o Space Invaders.

En el següent vídeo podràs veure el tràiler del joc.

Trailer_Corbs

El passat divendres 25 de maig, l’Auditori Vèrtex de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va acollir el lliurament de premis de la sisena edició del concurs Three Headed Monkey Awards. Els 3HMA 2018 van ampliar el seu contingut durant tota la tarda, amb una conferència amb el character artist del videojoc Batman: Arkham Knight, la zona d’exposició i networking amb els 16 finalistes del concurs, el videojoc de realitat virtual Aliens Attack i la clàssica gala de lliurament de premis. No et perdis la crònica completa dels Three Headed Monkey Awards 2018.

Galeria d’imatges de la jornada Three Headed Monkey Awards 2018

Vídeo resum de la jornada Three Headed Monkey Awards 2018