Un equip d’alumnes del CITM guanya la darrera Game Jam de King

L’equip Yes!, composat per Jordi Oña, Elliot Jiménez, Daniel López, Adrián Castillo i Andreu Rojas, tots ells estudiants de tercer curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM, ha estat el guanyador absolut del premi millor videojoc a la Game Jam organitzada per King, en la qual competien tres ciutats. També s’han endut el premi King Fun Award de la delegació de Barcelona.

GameJamKing_YesAquesta edició de la Game Jam ha tingut lloc simultàniament a les seus de Londres, Estocolm i Barcelona durant el cap de setmana del 9 i 10 de juny. El joc Blue desenvolupat per aquests cinc alumnes del CITM ha estat escollit com al millor joc de les tres seus, a més de guanyar el premi al joc més divertit (King Fun Award) de tots els equips que competien a Barcelona.

GameJamKingLa Game Jam és un esdeveniment creatiu per a tot tipus de persones que tenen passió per fer jocs: programadors, dissenyadors, il·lustradors, etc. El seu objectiu comú és desenvolupar un videojoc durant 48 hores. És una gran oportunitat per posar a prova el seu talent i habilitats desenvolupant videojocs, mentre col·laboren i aprenen de la resta de membres de l’equip.

Felicitats Jordi, Ellliot, Daniel, Adrián i Andreu!

Enllaç per poder jugar al Joc Blue de l’equip Yes!