Augmenta la nota de tall dels graus d’Animació i Videojocs del CITM

La qualificació per accedir als estudis universitaris en Animació i Videojocs que ofereix el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC ha augmentat respecte a l’any passat. Dades molt positives que reflecteixen l’interès creixent pels graus que imparteix el CITM i que els situen com a referents absoluts a Catalunya.

Taller InstitutCal destacar, sobretot, la nota de tall per accedir al grau de Disseny, Animació i Art Digital. La nota actual és d’un 9,104, mentre que l’any anterior era d’un 7,58. Una dada que consolida aquest programa formatiu de recent creació, que neix per formar professionals amb un complet perfil professional d’animador 2D o 3D, productor artístic i dissenyador creatiu.

Pel que fa al grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (Terrassa), la nota de tall és de 7,548, que puja una dècima respecte a l’any passat. El grau en Videojocs que s’imparteix a Barcelona en docència 100% en anglès té una nota de tall d’un 8,806, el que suposa un augment de dues dècimes respecte al 2017. La nota de tall d’aquest grau és la més alta de la seva especialitat de tota Catalunya.

Donem la benvinguda a tot el nou estudiantat del CITM!