El CITM tanca el curs 2017-2018 amb més de 30.700 hores en convenis de cooperació educativa

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ha tancat el passat curs acadèmic amb dades molt positives en hores i nombre de convenis de cooperació educativa. S’han realitzat 111 convenis en total, entre alumnes del Grau en Multimèdia, del Grau en Videojocs, tant a Terrassa com a Barcelona, i del Grau en Fotografia i Creació Digital. En total, s’han realitzat pràctiques professionals per un total de 30.736 hores, és a dir, hi hagut un increment de mes de 13.506 hores respecte el curs anterior.

ConvenisPractiquesUn conveni de cooperació educativa és una estada de pràctiques professionals en una entitat col·laboradora, ja sigui una empresa, un organisme públic o qualsevol altra organització, amb les quals els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia adquireixen competències professionals en l’àmbit de les tecnologies multimèdia, els videojocs i la imatge, amb el suport tutoritzat de professionals amb experiència. Per tant, aquests convenis es converteixen en un important reforç en la seva formació mentre es preparen, de forma molt directa i aplicada, per assolir un lloc dins del món professional en el qual han decidit especialitzar-se.

111 alumnes van gaudir durant el curs acadèmic 2017-2018 d’aquestes estades en pràctiques remunerades, en empreses com Applus, Ubisoft, Social Games online, Pharmacon SLU, 3D Tech Omega Zeta, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, Brain Up Grup o Uplay online, entre altres organitzacions.