El videojoc Aliens Attack, protagonista del festival Terrassa Noves Tendències (TNT)

La participació del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia al festival TNT tindrà enguany com a protagonista a l’activitat Aliens Attack, un videojoc de realitat virtual fet al CITM. Aquest joc posa a prova els reflexes dels jugadors amb una dinàmica frenètica i divertida. L’objectiu:  protegir els “pilars del coneixement” de l’atac dels invasors alienígenes i aconseguir la major puntuació que et permetrà encapçalar el rànquing mundial. L’activitat es podrà gaudir el dissabte 29 de setembre, de 17h a 20:30h, al espai Yougamers Gaming (c/ de la Rasa 3, Terrassa) i serà totalment gratuïta.

AA_logoAliens Attack és un joc de realitat virtual realitzat per Marc Ripoll, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM/UPC, amb la col·laboració dels alumnes del mateix grau Adrià Gómez i Ivan Pérez, de Claudio Crener, del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School i de Jonathan González, alumne de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB). També ha participat la grafista i lead artist a The Game Forger, Estefanía Pérez.

SAVETHEDATE_2018El Festival TNT és el festival que impulsa i difon la creació contemporània, multidisciplinària i les arts en viu amb propostes per a tots els públics. Aquest Festival s’ha consolidat com un dels esdeveniments d’arts escèniques més interessants de Catalunya, amb les tecnologies multimèdia i els nous reptes digitals com un dels punts forts de la seva posada en escena. La participació del CITM s’ha consolidat any rere any després de participar-hi des de fa ja més de sis edicions i les seves propostes són cada vegada més seguides pel públic assistent al festival.