El CITM impulsa nova oferta de postgrau en UX, Animació i Technical VFX Art

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC, a través de la UPC School, oferta nous programes de màster i postgrau amb l’objectiu de consolidar l’especialització del Centre en els seus àmbits d’expertesa (animació i art digital, tecnologies multimèdia i videojocs) i alhora oferir una via d’especialització per a tota la seva comunitat alumni.

La finalitat d’aquests estudis és posar al dia l’especialització dels professionals de la indústria digital, atorgant-los les competències necessàries perquè s’adaptin a les demandes actuals d’un entorn tan dinàmic i canviant com és la indústria digital. Aquests estudis estan dissenyats per obtenir un alt control de les tecnologies emergents i les eines pràctiques més avançades i adquirir, al mateix temps, la capacitat per liderar projectes complexos en l’entorn digital.

Coneix la nova oferta!

Màster de formació permanent en Digital Animation and Emerging Technologies

Presencial. Inici: 29/01/2024

L’animació i els efectes visuals representen el 20% dels llocs de treball de la indústria audiovisual espanyola, amb una facturació anual de 900 milions d’euros el 2021. Aquest màster persegueix omplir aquesta demanda present i futura en aquest sector amb una sòlida base d’animació 2D i 3D, un bon tast de tecnologies emergents, la visió artística i l’estètica del moviment i l’art de l’storytelling. Des de la realitat augmentada fins a les animacions impulsades per la intel·ligència artificial, estem presenciant una revolució en la forma com creem i experimentem contingut digital.

Postgrau en Advanced UX: Design, Research and Emerging Technologies

Semipresencial. Inici: 06/02/2024

Els dissenyadors d’interfície (UI) i d’experiència d’usuari (UX) suposen el 67% del talent digital i el 60% de la demanda de perfils a les empreses, amb un increment del 53% anual el 2021. Aquest postgrau posa en relleu tècniques d’user research, user testing i design research analitzant els processos psicològics de l’usuari i els mètodes de recerca en la usabilitat més avançada. S’hi treballarà en diversos entorns: virtuals, automoció, videojocs, wearables, moda, aviació, banca i salut, i amb especial atenció a les tecnologies emergents: intel·ligència artificial i realitat augmentada, virtual i mixta.

Postgrau en Technical VFX Artist for Video Games

Semipresencial. Inici: 01/02/2024

Aquest programa sorgeix de la necessitat de formar aquest perfil i ve d’una demanda directa de la indústria del videojoc. SocialPoint (SP) va expressar al CITM la voluntat d’impulsar aquesta formació i van engegar conjuntament el disseny d’aquest programa. El perfil Technical VFX Artist és un rol crucial en la producció de videojocs, ja que afavoreix una sinergia efectiva entre l’equip d’art i el de programació i garanteix resultats visuals impressionants. Els participants del postgrau adquiriran les habilitats necessàries per consolidar-se en aquest rol i liderar projectes tècnics de producció de videojocs.