El CITM participa en el Digital Impact amb una sessió sobre escultures digitals

El passat 18 de maig, l’estudiantat del CITM va protagonitzar una activitat en el marc del Digital Impact, la gran exposició d’art i disseny entre el món físic i el virtual que omplirà d’activitats el Disseny HUB Barcelona durant els pròxims mesos. Aquesta activitat, organitzada per Hac Te i Digital Impact, en col·laboració amb la UPC, va consistir en una xerrada sobre el procés de creació d’escultures digitals utilitzant l’eina Tilt Brush.

Durant la xerrada, les persones assistents van tenir l’oportunitat d’aprendre com es poden crear escultures en un espai tridimensional utilitzant aquest pinzell virtual. L’eina Tilt Brush permet pintar en realitat virtual, explorant textures diverses com tinta, fum, neu i foc, i descobrint infinitat de possibilitats artístiques.

Les escultures presentades van ser elaborades per l’estudiantat de l’assignatura de Realitat Virtual del grau en Disseny, Animació i Art Digital del CITM. Es van projectar les següents creacions:

City of Tears

• Sara Roig
  • Blanca Pérez
  • Eric Olmo

Aquesta activitat va representar una oportunitat única per endinsar-se en el fascinant món de les escultures virtuals. Un espai que ens demostra com la tecnologia pot fusionar-se amb l’art creant obres d’allò més sorprenents.

Galeria completa d’imatges de la xerrada/demo sobre escultures virtuals del Digital Impact