La sèrie Arcane de Netflix, protagonista d’una ponència del grau en Animació

El dijous 11 de maig, els estudiants de l’assignatura d’Animació 3D de 2r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital van tenir el plaer d’assistir a una xerrada a càrrec d’Alexandra Guglieri, animadora 3D de l’exitosa sèrie Arcane de Netflix.

Arcane és una sèrie basada en el món ‘League of Legends’ de Riot Games, que ha estat la primera sèrie d’streaming a guanyar el premi a la millor sèrie d’animació als Emmys.

L’empresa que està darrere de l’obra d’animació de la sèrie és Fortiche, un estudi francès amb presència a Espanya, que ja fa uns quants anys que col·labora amb Riot Games, desenvolupadora original del joc i que ha participat directament en la producció de la sèrie. Alexandra Guglieri, com a animadora 3D a Fortiche, va explicar als estudiants tots els detalls de l’exquisit nivell de detall i cura amb què s’ha treballat cada personatge i l’animació, per sorprendre tant a fans del joc original com aquells que el descobreixen per primera vegada gràcies a la sèrie.

La seva ponència va estar seguida amb molt interès pels alumnes del CITM, que van aprendre de primera mà com es treballa l’animació en una gran superproducció com aquesta, que acumula milions i milions de visualitzacions a Netflix.