Els Premis Ludi de 3Cat es presenten al CITM

Aquest dimarts 17 d’octubre, el plató del CITM ha acollit l’acte de presentació dels nous premis Ludi a tot l’alumnat CITM. Un certamen impulsat per 3Cat amb la producció de GameBCN que proposa a tot l’estudiantat d’educació superior en l’àrea de videojocs un repte apassionant: crear un videojoc que, de manera divertida, contribueixi a fomentar l’hàbit de connectar amb la informació diària entre aquelles persones que no el tenen adquirit.

L’acte s’ha encetat amb una breu introducció de Carles Sora, que ha donat pas a Oriol Boira, cap d’Arts Digitals i Videojocs de 3Cat i alumni del grau en Multimèdia del CITM, per iniciar l’explicació d’aquests premis. Han intervingut Carla Sevillano, lever designer a Piccolo Studio i creadora de contingut, que ha ressaltat la importància de participar en els esdeveniments del sector, com una oportunitat d’aprenentatge i de visibilitat en aquest àmbit tan actiu i dinàmic. Per la seva banda, Joan Francesc Bañó, director executiu de GameBCN, ha explicat el que poden aconseguir amb aquests premis i per què és important per a la seva carrera professional. Finalment, Oriol Boira ha reprès la paraula per tancar l’acte explicant amb més detall els requisits del videojoc a presentar i encoratjant tots els estudiants a participar-hi.

Els guanyadors seran escollits per un jurat format per professionals d’entitats referents com Socialpoint, Gameloft Barcelona, Nomada Studio o el SAGA-Saló del Gaming. Els premis Ludi plantegen diferents categories: màxima diversió, rejugabilitat, accessibilitat i creativitat.

Els grups guanyadors optaran a recompenses com un viatge a la Gamescom 2024 o mentories personalitzades per part de professionals del sector. Una de les propostes escollides es desenvoluparà de manera completa amb l’ajut de la incubadora GameBCN i 3Cat el publicarà al mercat.

Es poden presentar propostes fins al 15 de novembre. Les inscripcions són individuals i les propostes es poden presentar en grups de fins a 4 participants.

Més informació:

Premis Ludi 3Cat