‘Juguem a videojocs?’, nou pòdcast de la sèrie ‘Algorrritmes UPC’

El nou capítol de la sèrie de pòdcasts de divulgació científica i tecnològica ‘Algorrritmes UPC’ s’endinsa en el món dels videojocs, coincidint amb la celebració, a Terrassa, del primer congrés de videojocs indie, l’Indie Games TRS, el 27 d’octubre.

Font: Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Els videojocs són entreteniment, però són també cultura? Per respondre a aquesta pregunta i parlar sobre la transformació digital de la cultura i de la indústria dels videojocs, el nou pòdcast de la sèrie ‘Algorrritmes UPC’ compta com a convidats amb Carles Sora, director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC), i Pau Argiz, estudiant del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs al CITM.

Per què Catalunya concentra una important indústria de videojocs? Quines oportunitats professionals ofereix? Es fa recerca i transferència, des de les universitats a les empreses? Són algunes de les qüestions que responen Carles Sora i Pau Argiz sobre un sector que, a Catalunya, concentra més de 200 empreses –un 27% del total a Espanya– i que dona feina a gairebé 4.000 persones.

‘Juguem a videojocs?’ és el segon episodi de la nova temporada dels pòdcasts ‘Algorrritmes UPC’, una iniciativa de la UPC per apropar a la ciutadania, en especial al públic jove, els darrers avenços científics i tecnològics de la mà d’investigadors i investigadores de la Universitat.

Podeu escoltar el pòdcast a iVoox, Spotify i YouTube.