Èxit de participació en la convocatòria del CITM a la realització dels TREBALLS DE RECERCA.

Deu estudiants d’instituts d’educació secundària han estat els seleccionats per optar a les dues beques anuals que atorga el nostre centre (una beca per cadascun dels àmbits d’estudi del CITM). Aquestes beques d’estudis consisteixen en la matrícula gratuïta del primer semestre, renovable en funció del rendiment de l’estudiant. Que a més, col.laborarà en el desenvolupament de projectes que es duguin a terme en el centre.
Els treballs de recerca que es co-tutoritzaran des del CITM, tenen temàtiques com ara la realització d’un videojoc, la programació de pàgines web, la fotografia publicitària, la producció de clips de vídeo o la creació i animació 3D.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb