Èxit de participació en les activitats del CITM al Saló de l’Ensenyament 2014

Les activitats de dinamització del Saló de l’Ensenyament d’aquest any han estat una mostra molt interessant dels estudis en multimèdia, fotografia i videojocs que s’imparteixen al centre, amb 3 activitats molt exitoses. La primera d’elles, titulada Entra en la 4a dimensió, que permetia fotografiar-se sol o amics i transformar la imatge en un nou escenari sorprenent, gràcies a les tècniques de Time Lapse i d’imatges generades per computadora (CGI). Els videojocs han estat els protagonistes d’una segona activitat, amb l’experiència real dels jocs creats pels exalumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School. Els videojocs presentats per aquests alumnes han permès als visitants aprendre com és el procés de disseny i desenvolupament íntegre d’un videojoc.

DSC_5171DSC_5202DSC_5147

Una de les activitats amb més èxit, que va fer llargues cues, va ser la protagonitzada per les noves ulleres Oculus Rift, que va fer als visitants transportar-se a la màgia de la realitat virtual i viure l’emoció, en aquest cas, d’un parc d’atraccions.

No us perdeu la gal·leria d’imatges de l’estand del CITM al Saló de l’Ensenyament 2014.