La Vanguardia es fa ressò del talent dels joves formats al CITM

Els ex-alumnes del CITM Alguer Galcerán, David Murillo, Aarón López, Adrián Morán i Miquel Canal,  expliquen a la pàgina sencera que els dedica La Vanguardia la creació de l’empresa Sinblink, una innovadora i puntera iniciativa que converteix una imatge bidimensional en una altra de tridimensional, a través d’un software de creació pròpia. Aquests joves creadors s’han centrat en crear un nou programa informàtic basat en realitat augmentada i explorar les possibilitats que ofereix l’aplicació d’aquesta tecnologia a l’àmbit de l’empresa, la publicitat o l’educació, on ja tenen diferents clients interessats per les “àmplies possibilitats pedagògiques” del programa.

Recentment, els joves integrants de Sinblink van participar a la darrera edició de Sonimagoto&Multimèdia 2013, a l’estand del CITM, on van poder delectar al públic amb les possibilitats del seu software. El mateix Andreu Buenafuente va passar-s’ho d’allò més bé veient com la seva imatge es transformava, gràcies en aquest cas a la tècnica de la fotògrafa Alex Alsina, en un autèntic home biònic.

D’altra banda, el fotògraf i informàtic Francesc Rabat, ex-alumne del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM, apareix a l’espai Magazine de La Vanguardia, a la peça Jóvenes Extraordinarios. Aquest jove talent explica la seva passió extraordinària per les possibilitats tècniques de la fotografia interactiva i digital, que avui desenvolupa com a membre del Google Business Photo, on és, des de fa un any, fotògraf de confiança d’una de les empreses més importants del món.

La fotografia dels integrants de Sinblink a La Vanguardia és obra de Pedro Madueño.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb