La Vanguardia es fa ressò del talent dels joves formats al CITM

Els ex-alumnes del CITM Alguer Galcerán, David Murillo, Aarón López, Adrián Morán i Miquel Canal,  expliquen a la pàgina sencera que els dedica La Vanguardia la creació de l’empresa Sinblink, una innovadora i puntera iniciativa que converteix una imatge bidimensional en una altra de tridimensional, a través d’un software de creació pròpia. Aquests joves creadors s’han centrat en crear un nou programa informàtic basat en realitat augmentada i explorar les possibilitats que ofereix l’aplicació d’aquesta tecnologia a l’àmbit de l’empresa, la publicitat o l’educació, on ja tenen diferents clients interessats per les “àmplies possibilitats pedagògiques” del programa.

Recentment, els joves integrants de Sinblink van participar a la darrera edició de Sonimagoto&Multimèdia 2013, a l’estand del CITM, on van poder delectar al públic amb les possibilitats del seu software. El mateix Andreu Buenafuente va passar-s’ho d’allò més bé veient com la seva imatge es transformava, gràcies en aquest cas a la tècnica de la fotògrafa Alex Alsina, en un autèntic home biònic.

D’altra banda, el fotògraf i informàtic Francesc Rabat, ex-alumne del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM, apareix a l’espai Magazine de La Vanguardia, a la peça Jóvenes Extraordinarios. Aquest jove talent explica la seva passió extraordinària per les possibilitats tècniques de la fotografia interactiva i digital, que avui desenvolupa com a membre del Google Business Photo, on és, des de fa un any, fotògraf de confiança d’una de les empreses més importants del món.

La fotografia dels integrants de Sinblink a La Vanguardia és obra de Pedro Madueño.