Les il·lustracions del concurs GRAFFIO s’exposen al CITM

Les obres guanyadores de GRAFFIO, el primer concurs d’il·lustració adreçat a estudiants del Centre, i organitzat per CITM Students Community amb el suport de l’empresa XP-PEN, poden veure’s exposades a l’edifici TR12 del Campus UPC Terrassa, seu del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia.

La iniciativa GRAFFIO buscava oferir als estudiants l’oportunitat de donar visibilitat als seus projectes d’il·lustració més personals, i fomentar alhora el sentiment de comunitat entre l’alumnat amb l’organització de noves activitats no curriculars. És per això que el motiu triat fou crear una il·lustració al voltant del tema: “El món a través dels meus ulls”. Desenvolupat a través de la plataforma d’Instagram, el concurs va tenir un gran èxit de participació amb més de 30 propostes presentades.

El jurat de GRAFFIO va estar format per:

• Elías Xan, professor del CITM i un autèntic geni del modelatge 3D i l’art digital.
  • Vanessa del Campo, professora del CITM i reconeguda directora de cinema i guionista.
  • Sergi Brosa, concept artist a Borderlands 3.

Tots tres es van encarregar d’examinar els diferents treballs presentats i triar els guanyadors d’aquesta edició, que han estat els següents:

• 3r PremiPatricia Descalzo per la il·lustració Isolation. El premi és una tauleta gràfica LINE FRIENDS – Star G64.
  • 2n Premi: Júlia Martin per la il·lustració Flooded City. El premi és una tauleta gràfica LINE FRIENDS – Deco 01 V2.
  • 1r Premi: Anna de la Torre per la il·lustració Agony. El premi és una tauleta gràfica LINE FRIENDS – Artist 12 Pro.

Tots aquests premis han estat gentilesa del patrocinador del concurs XP-PEN.

A més dels tres premis oficials triats pel jurat, el concurs tenia una nova categoria oberta a la votació del públic a través d’Instagram. El guanyador del Premi del Públic fou Josep Sánchez, amb un total de 29 Glikes. Aquest premi va ser anunciat pels mateixos creadors del concurs i membres de la CITM Students Community Mariona Foz i Rubén Quesada.

Ara totes aquestes genials il·lustracions poden veure’s exposades al CITM.

Enhorabona a tots els guanyadors i participants!