El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ha participat un any més a Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, que enguany ha celebrat la seva 30a edició a Lleida del 19 al 22 de febrer de 2026. En aquesta ocasió, el CITM ha comptat amb un estand propi a l’espai Animacrea, on els estudiants han tingut l’oportunitat de presentar els seus projectes d’animació al públic assistent. Agraïm especialment a les estudiants del grau en Disseny, Animació i Art Digital Camila Pineda (@kmi.draw), Mireia Pérez Oribio (@armintist) i Elena Vergel (bina_s_coffin), que van estar modelant, mostrant els seus projectes i atenent a tots els visitants interessats.
festival animació
El CITM ha participat a ANIMAC 2025
Aquest any, el CITM ha estat present en la 29a edició d’ANIMAC, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, celebrada a Lleida entre els dies 20 i 23 de febrer. El festival es converteix any rere any en una cita imprescindible per als amants de l’animació, amb una selecció dels millors curtmetratges i llargmetratges, conferències, tallers i altres activitats paral·leles.