Carles Sora i alumnes de la UPC participen en un taller de DOCSBarcelona sobre narratives emergents

Del 2 al 4 d’octubre, 50 professionals del món creatiu (cineastes, programadors, dissenyadors, músics, etc.) seran seleccionats per participar en un laboratori d’innovació amb mitjans emergents (realitat virtual, augmentada i mixta), que s’utilitzaran per resoldre diferents reptes socials d’entitats sense ànim de lucre. Carles Sora, director acadèmic del CITM, hi participarà com a conferenciant.

Del total de 50 places disponibles, 14 són pel públic general i 36 estan reservades per a alumnes de l’Escola Superior de Disseny (ESDI), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Blanquerna – Ramon Llull. El grup d’estudiants de la UPC està obert també a alumnes del CITM, que tenen a la possibilitat d’inscriure’s gratuïtament al taller a través d’aquest formulari, abans del 25 de setembre.

Els 50 participants treballaran en 9 equips multidisciplinaris per idear, dissenyar i preparar un teaser (prototip) de la seva proposta de narrativa fent ús de les tecnologies emergents. Els equips treballaran en un d’aquests 3 reptes:

1. Abraçada Cultural. Com canviar la visió que tenim sobre els refugiats visibilitzant els seus talents?
  2. Green City Lab. Com impulsar i mantenir en el temps una participació activa de les comunitats locals per a la cocreació i autogestió d’espais verds comunitaris?
  3. Ludàlia. Com utilitzar l’entreteniment com a mitjà de socialització entre persones amb discapacitat intel·lectual i sense discapacitat?

L’equip guanyador, que serà triat per un jurat el darrer dia de l’esdeveniment, presentarà  i exhibirà el seu projecte al festival internacional de documentals DOCSBarcelona, al maig de 2021.

Més informació i inscripcions:

Laboratori de narratives emergents (VR/AR/AI) per generar impacte real