Júlia Serrano i Judith Berenguer, les dues estudiants becades pel CITM

Júlia Serrano Marina i Judith Berenguer Guinovart són les dues joves estudiants que han rebut la beca CITM a l’excel·lència acadèmica per iniciar els seus estudis al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia aquest curs 2020-2021. Júlia estudiarà el grau en Multimèdia, mentre que Judith començarà els estudis de grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Els ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica cobreixen el 100% de l’import de la matrícula de primer curs (6.360 €) i s’han adreçat a estudiants que havien cursat segon de batxillerat amb un expedient acadèmic excel·lent.

• Júlia Serrano és una noia de Premià de Mar. Amant de les matemàtiques i la música, amb una mitjana de Batxillerat de 9,76. Durant una estada al Canadà va cursar assignatures de media arts, i això li va fer adonar-se’n que la seva vertadera passió era la postproducció audiovisual. Després de visitar el Centre a les Jornades de Portes Obertes, Júlia va tenir clar que el CITM era el lloc on iniciar aquesta nova etapa.
  • Judith Berenguer és una noia de Tarragona. Amb un currículum brillant i una mitjana de Batxillerat de 9,91, és una apassionada de la literatura de fantasia i ciència-ficció, dels còmics i l’animació japonesa. Li encanta dibuixar i el seu somni és crear l’estètica i l’animació dels personatges que donen vida als videojocs o crear pel·lícules animades 2D o 3D. Per a ella, segons comenta, el grau en Disseny, Animació i Art Digital del CITM és “idoni”, ja que li permetrà desenvolupar-se professionalment en allò que l’apassiona.

Felicitats per la vostra dedicació i esforç durant els estudis de batxillerat. Des del CITM, us desitgem una etapa universitària plena d’èxits!