El CITM col·labora en les jornades Selected: Graphic Design from Europe, una trobada del millor disseny europeu, organitzada per Index Book

Molts i moltes professionals del disseny gràfic i la comunicació visual de tot Europa es reuniran els propers 12 i 13 de març al Selected: Graphic Design from Europe, unes jornades organitzades per Index Book, una editorial capdavantera en l’edició de llibres de disseny gràfic i creativitat visual.

Index Book prepara per al 2010 el llançament del seu nou anuari espanyol de disseny gràfic, el Selected I, que conté les millors creacions i peces gràfiques de l’any produïdes dins de l’Estat.

Aquesta trobada s’organitza precisament per fer aquesta selecció. Hi participaran els “seleccionadors o seleccionadores”, uns i unes professionals de renom de l’àmbit de la comunicació visual que s’encarregaran d’escollir el contingut d’aquest anuari d’entre totes les peces presentades.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia participa com a col·laborador en aquestes jornades, ja que alguns membres del seu alumnat hi han presentat les seves pròpies creacions -molt sovint treballs elaborats a les mateixes classes- per intentar assegurar-se un lloc destacat en aquest anuari.

D’altra banda, el CITM serà l’encarregat de fer el reportatge fotogràfic dels dos dies que duraran les jornades. A més, Index Book també ha confiat al CITM l’elaboració dels vídeos corporatius de presentació dels convidats.

Grans professionals com ara Joakim Borgström, Eduardo del Fraile o David Linderman, entre altres, tindran l’oportunitat de donar a conèixer la seva experiència i els seus coneixements als assistents mitjançant conferències i tallers.

El professorat del CITM també participarà en aquesta trobada amb dues conferències: “Fotografia i CGI”, en què els professors Toni Bover i Miquel Bigas donaran a conèixer als assistents el funcionament de la innovadora tècnica d’imatge generada per computadora (CGI), i “Reinventando la impresión”, en la qual la professora Laia Blasco serà l’encarregada de parlar del passat, el present i el futur de la impremta.

La jornada Selected: Graphic Design from Europe tindrà lloc a l’auditori del Centre de Convencions AXA, al centre comercial L’illa Diagonal, i també oferirà una sèrie d’activitats d’accés lliure a tots els participants inscrits a l’esdeveniment.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb