El CITM torna al Saló de l’Ensenyament amb un frenètic joc cooperatiu de realitat mixta

Del 13 al 17 de març de 2024, torna la fira més important d’orientació formativa a Catalunya, el Saló de l’Ensenyament, on els principals centres educatius estaran presentant les novetats per al curs vinent. Un any més, les activitats del CITM seran les protagonistes de l’Aula de Tecnologies Multimèdia. Durant els dies del Saló, ens trobareu al Palau 1, estand D 419 de la Fira de Barcelona.

La proposta d’aquest any, sota el nom de Ghost Hunters XR, està basada en realitat mixta, una tecnologia que combina elements del món real amb elements virtuals, creant una experiència interactiva única per als usuaris. L’activitat ens proposa convertir-nos, amb el màxim realisme, en els millors caçadors de fantasmes, situant-nos en una mansió ocupada per unes forces malignes. Sereu capaços d’atrapar-les i enviar-les de nou a la seva dimensió? Caldrà anar amb compte, però, amb les trampes que s’amaguen entre les parets d’aquesta mansió encantada, un espectacular espai real decorat amb models impresos en 3D i elements virtuals fantàstics. En una partida de 2 minuts, els dos jugadors hauran de cooperar entre si per assolir la màxima puntuació.

Els autors d’aquesta activitat de realitat mixta són els professors del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs Marc Ripoll i Lasse Löpfe. Els alumnes de 3r curs del mateix grau han participat també en la conceptualització del videojoc, dins del marc de l’assignatura de Game Design.

També volem agrair la col·laboració de Laia Pachón, alumna de 4t curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a Terrassa, que ha pintat bona part de les calaveres impreses en 3D i les pistoles que s’han creat especialment per a aquest joc de realitat mixta Ghost Hunters XR.

Al mateix estand del CITM, els estudiants del grau en Disseny, Animació i Art Digital del CITM estaran fent demostracions en directe sobre disseny i creació digital amb les Cintiqs de Wacom.

Totes aquelles persones interessades en la formació CITM rebran atenció personalitzada a l’espai annex a l’àrea de dinamització, on oferirem tota la informació dels nostres graus oficials:

Us hi esperem!