El CITM torna al Saló de l’Ensenyament amb un joc cooperatiu de realitat virtual

El Saló de l’Ensenyament torna en format presencial al recinte de Montjuïc del 16 al 20 de març de 2022. Organitzat per Fira de Barcelona, l’esdeveniment comptarà amb la participació dels principals centres educatius per presentar les novetats per al curs vinent. Les activitats del CITM tornaran a ser les protagonistes de l’Aula de Tecnologies Multimèdia d’aquesta cita, la fira més important d’orientació formativa a Catalunya. Aquests dies del Saló, ens trobareu al Palau 1, estand D 419.

Després de l’aturada de dues edicions a causa de la pandèmia, el CITM reprèn la seva participació en el Saló amb una interessantíssima activitat de realitat virtual oberta a tots els assistents.

Sota el nom de VR Control Room Madness: A Cooperative Virtual Reality Experience, ens proposa un viatge a un escenari futur en el qual el CITM viu un desafiament crucial. La intel·ligència artificial ha donat vida a un malvat personatge en 3D que reté els estudiants i no els deixa sortir del Centre. El temps s’acaba i necessiten escapar per assistir a la seva graduació. El joc ens repta a alliberar els estudiants del CITM del monstre 3D i  fer que gaudeixin de la festa. L’activitat es planteja en mode col·laboratiu, de manera que la cooperació amb el teu company serà clau per aconseguir l’objectiu d’alliberar els alumnes.

Els autors d’aquesta activitat de realitat virtual són els professors del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs Marc Ripoll i Lasse Löpfe. En el desenvolupament del videojoc ha col·laborat també l’exalumne del CITM Carlos Randino, que va formar part de l’equip de programació. Els crèdits complets d’aquest projecte són: Lasse Loepfe, Carlos Randino, Marc Ripoll, Estefania Pérez, Andoni Plaza i Iker Fuertes.

A més a més, disposarem d’una Zona de Videojocs amb una Màquina Arcade, un espai per gaudir amb els jocs creats per alumnes del CITM. En concret, es podrà jugar a Dungeon Brawler, Last Resort, RI-KARTS i UPC Virtual Riders.

Totes aquelles persones interessades a rebre més informació sobre els estudis de grau oficial del centre:  Grau en Disseny, Animació i Art Digital; Grau en Multimèdia o Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, també rebran atenció personalitzada a l’espai annex a l’àrea de dinamització.