Les professores Eva Villegas i Elisabet Fonts participen al XXII Congrés Internacional d’Interacció Persona-Ordinador

Les professores Eva Villegas i Elisabet Fonts del CITM-UPC, juntament amb la doctora Sara Fernández-Guinea de la Universidad Complutense de Madrid (UCM), han presentat l’article titulat: “Motivación del participante para la mejora de la eficacia en el diseño de talleres centrados en la experiencia de usuario”, al Congrés Internacional de Persona-Ordinador (Interacción 2023).

El congrés Interacción 2023 va tenir lloc al Campus Cappont i al Campus d’Igualada de la Universitat de Lleida (UdL), del 4 al 6 de setembre de 2023.

L’article presentat al congrés forma part d’un estudi que pretén analitzar si el coneixement del perfil i les motivacions particulars del participant en un taller d’experiència d’usuari podrien facilitar la personalització del disseny de la sessió i així crear una dinàmica i més eficient i uns resultats més amplis.

El projecte forma part d’una de les investigacions que es porten a terme des del grup de recerca del CITM, el grup DICODE: Digital Culture and Creative Technologies Research Group.