Nou Creative CITM sobre disseny narratiu amb Clara Fernández Vara (NYU Game Center)

Aquest dimecres 9 de març, a les 15:30 h, organitzem una nova sessió del nostre cicle de conferències Creative CITM. En aquesta ocasió, us presentem la sessió en obert: “L’Art de Dissenyar Eleccions Narratives” a càrrec de Clara Fernández Vara, Associate Arts Professor al NYU Game Center de la Universitat de Nova York. L’acte, prèvia inscripció, es podrà seguir en directe per YouTube.

Els llibres de Tria la Teva Aventura van marcar una fita en la creació de narratives interactives a principis dels 80. Diverses dècades després, els mitjans digitals ens permeten crear històries que es bifurquen, combinen i reconfiguren depenent de les eleccions del jugador, com es pot veure en jocs recents com Sunless Sea o Overboard, o en televisió interactiva amb Black Mirror: Bandersnatch.

Aquesta conferència investigarà l’espai de les narratives interactives basades en eleccions, incloent-hi una sèrie d’estratègies per dissenyar-les que desafien el jugador i proporcionen moments dramàtics. També ens oferirà una sèrie de recomanacions per crear videojocs narratius.

INSCRIU-T’HI!