Preinscripció universitària oberta!

Vols fer de la teva passió la teva professió de futur? Tria els graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia! Des del 23 de juny al 29 de juliol (ambdós inclosos) podràs realitzar la preinscripció universitària per estudiar amb nosaltres. Si vols iniciar els estudis de grau en Multimèdia, Animació i Art Digital o Videojocs al CITM és necessari que realitzis aquest pas previ, indispensable per matricular-se posteriorment al nostre centre.

Per formalitzar aquest tràmit, hauràs de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del Portal d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya.

Aquests són els codis de preinscripció de cada grau del CITM:

Pel que fa a les dates de matrícula, seran del 7 al 10 de setembre (ambdós inclosos). Si després de fer la preinscripció has estat assignat a un dels graus oficials del CITM, rebràs un correu electrònic i us trucarem per concretar el dia, l’hora i l’aula per formalitzar la matrícula.

T’esperem al CITM!