Renato Roldán, storyboard artist d’Star Wars Outlaws, comparteix el seu treball amb l’estudiantat CITM

El passat dijous 11 de gener, els estudiants de l’assignatura d’Animació Avançada de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital van tenir una oportunitat excepcional: una xerrada virtual amb Renato Roldán, director d’art i animador. Renato Roldán, que ha treballat com a storyboard artist per al tràiler d’Star Wars Outlaws d’Ubisoft, ha compartit les claus de la seva filosofia de treball en una xerrada inoblidable.

Star Wars Outlaws és un anticipat joc d’acció-aventura immers en l’univers de Star Wars, desenvolupat per Massive Entertainment i publicat per Ubisoft amb llicència de Lucasfilm Games. La trama es desplega entre El Imperio Contraataca i El Retorn del Jedi. El llançament està previst per aquest 2024, quan arribarà a plataformes com PlayStation 5, Windows i Xbox Series X/S.

Renato Roldán, en la seva faceta d’animador 3D i director d’art, va oferir als estudiants una visió detallada del procés de producció i va donar consells pràctics sobre com preparar un portafoli efectiu per a l’entrada a la indústria. A més, va compartir la seva passió i dedicació a través del seu treball fora de l’àmbit laboral i va presentar un projecte personal anomenat The Last Spiritfire, que va exhibir al prestigiós festival d’animació Annecy.

La xerrada de Roldán va captivar l’atenció dels alumnes del CITM, oferint-los una oportunitat única d’aprendre de primera mà sobre els secrets de l’animació i la passió que mou aquesta indústria. Per conèixer més sobre el joc i veure més detalls, podeu visitar el web oficial d’Star Wars Outlaws.

També podeu veure més detalls del treball professional i personal de l’artista al compte d’Instagram de Renato Roldán.