Nou taller sobre crítica de videojocs per a estudiants del CITM

El dilluns 13 de desembre, a les 16:00h, el plató del CITM acollirà un nou taller sobre crítica de videojocs, a càrrec de Deborah López Rivas i Albert García López. El taller s’adreça a estudiants de l’àrea de creativitat digital i té com a objectiu abordar les principals vies de col·laboració i comunicació que es poden establir entre l’àmbit de la crítica (crítics, divulgadors, periodistes) i el del desenvolupament de videojocs (dissenyadors, artistes, productors, programadors).

Per això, Deborah i Albert compartiran els seus coneixements i experiències al voltant de la premsa generalista i especialitzada, les línies editorials, les fires i altres trobades que permeten reforçar les sinergies entre tots dos col·lectius.

També abordaran les principals habilitats d’expressió oral i escrita que cal desenvolupar per a aquells que tinguin inquietud per obrir-se pas en l’àmbit de la crítica i la divulgació, o bé per optimitzar la comunicació entre els estudis de videojocs i els professionals de la premsa.

Les ponències es realitzaran en català.

Els ponents:

Deborah López Rivas és comunicadora especialitzada en videojocs. Col·labora en mitjans com Anait, Nivel Oculto, DeVuego o revista Manual, i anteriorment a Verne (El País). Compagina la seva tasca a la premsa escrita amb la seva participació en el programa de ràdio Game Over i l’associació ArsGames. També és autora al llibre coral La vida en juego: La realidad a través de lo lúdico (editorial Anait Games) i exerceix com a ponent en diferents esdeveniments del sector.

Albert García López és periodista especialitzat en videojocs des del 2002. Actualment, col·labora en mitjans com La Vanguardia, iCat FM, RAC 1 i Anait Games. Anteriorment, va ser un dels fundadors del portal Eurogamer.es i dels podcasts Reload i Replay.