Dos alumnes del CITM presenten les seves startups al Mobile World Congress

El Mobile World Congress (MWC) que se celebra aquests dies a Barcelona ha recuperat la força d’edicions anteriors a la pandèmia. En aquest fantàstic entorn tecnològic que acull la Fira de Barcelona trobem dos noms propis del CITM. Bernat Casañas, estudiant del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, i Helena Córdoba, graduada en Multimèdia, que han estat aquests dies presentant les seves startups de cultura digital a l’espai 4YFN del Mobile World Congress 2022.

El 4YFN, un dels congressos d’startups de l’ecosistema mòbil i digital més importants del món, ha arribat aquests dies a la seva setena edició. Nascut en paral·lel al Mobile World Congress, es consolida un any més com a aparador dels millors projectes d’innovació i creativitat tecnològica. En aquesta edició hi han estat presents aquests dos estudiants CITM:

Bernat Casañas, alumne de 4t curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. És business developer de l’empresa YOY, dedicada a la simulació d’entorns en realitat virtual. Treballen amb solucions per accelerar processos en l’àmbit de la formació. Les formacions que es realitzen sovint són complexes i llargues. Amb el seu sistema tecnològic de simulació virtual les ajuden a ser més curtes, més personalitzades i, sobretot, més segures. Bernat va començar a col·laborar amb aquesta empresa mitjançant un conveni de cooperació educativa. Una vegada finalitzat, ha estat contractat com a business developer, amb unes grans perspectives de desenvolupament professional. De fet, confessa estar vivint l’experiència del MWC amb “gran intensitat”, ja que els serveis que ofereixen estan interessant tant a professionals com a empreses.

Helena Córdoba, alumni de Multimèdia. Ha presentat la seva empresa Messcellany, especialitzada en la producció de projectes que combinen les noves arts i tecnologies multimèdia amb les arts escèniques. Un dels seus projectes més consolidats ha estat l’espectacle de dansa i multimèdia Parallel Ways, que ja ha recorregut diferents escenaris de Catalunya. Helena ha estat present a l’estand Catalan Arts de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), que ha acollit 14 startups catalanes de cultura digital.

Us desitgem molts èxits en els vostres projectes!