Ofertes docents de professorat col·laborador del CITM per al proper curs 2020-2021

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia vol incorporar professorat col·laborador per cobrir les següents assignatures. Si vols unir-te a un centre líder en l’àmbit de les tecnologies creatives i les indústries digitals, no dubtis en fer-nos arribar la teva candidatura.

Taller InstitutEl professor col·laborador és un professional extern expert en els àmbits de les assignatures ofertes que manté un vincle amb el CITM centrat en l’encàrrec docent, que pot incloure assignatures de Grau i/o direcció de Treballs Fi de Grau. L’expertesa de la seva activitat principal és de gran valor per a uns estudis molt vinculats amb el món industrial i creatiu professional.

Funcions a desenvolupar pel professorat col·laborador:

• Impartició de l’assignatura especificada, que forma part de l’oferta dels graus en Multimèdia, Disseny i Desenvolupament de Videojocs; i Disseny, Animació i Art Digital del CITM.
  • Revisió i adaptació de la guia docent de l’assignatura, en coordinació amb altres professors, cap d’estudis o coordinador docent.
  • Assistència a claustres i reunions de coordinació docent.

Fes arribar el teu CV en format lliure a la Cap d’Estudis del CITM, la professora Beatriz Martínez (beatriz.martinez@citm.upc.edu). Et contactarem una vegada haguem revisat els perfils.

Convocatòria oberta fins al 10 de juliol

PROGRAMACIÓ

Introducció a la programació amb C i C++.

• Estar en possessió de màster/postgrau especialitzat.

Convocatòria oberta fins a trobar professorat

PRODUCCIÓ D’ÀUDIO

Captació, edició, disseny, creació i postproducció de so. Creació de continguts podcast, bandes sonores, so immersiu i àudio 3D.

MODELATGE 3D

Tècniques de modelatge poligonal i orgànic, escultura digital, texturat i pintura digital. Domini dels programes 3Ds Max, Maya i ZBrush.

NARRATIVA EN TEMPS REAL

Coneixements i experiència en disseny i desenvolupament d’experiències immersives en temps real amb Unreal i/o Unity, narratives interactives, creació d’entorns 3D interactius per experiències en temps real i Walking Simulators.

VISUALITZACIÓ DE DADES

Tècniques de tractament i anàlisi de dades, i de gestió i visualització de dades massives. Disseny i creació d’infografies visuals i interactives. Narratives de dades i mitjans de comunicació.

• Experiència en docència.
  • Experiència en creació de visualitzacions de dades.