COVID-19 protocols for activities at the CITM

These protocols are subject to ongoing review. All teachers and students at the CITM must ensure compliance with them.

Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
Home   >  Events  >  Taller de Autorretrato
Date: From 28-06-2017 to 29-06-2017
Timetable: 10:00 am to 1:00 pm
Location: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

El autorretrato trata de ser autor, sujeto y espectador en conjunto. Esto potencia el proceso creativo inconsciente y permite hacer obras de arte de nuestras emociones. Un ensayo biográfico tomando conciencia de la dimensión del propio yo.

Horario: 6HS

• Miércoles 28 de junio de 10 a 13h
  • Jueves 29 de junio de 10 a 13h

Total: 6 horas.

Curso gratuito.
* Para la realización de estos cursos será necesaria la inscripción mínima de 7 alumnos.
* Inscripción CERRADA.